Strona główna » Zasady wysyłki
Kontakt
  • VIPCOM
    NIP: 754-263-28-69

  • E-mail:biuro@vipcom.com.pl
  • Telefon77 441 11 99
    506 091 133
    517 613 644
  • Godziny działania sklepucodziennie 9.00 - 17.00, w soboty 10.00 - 14.00
Cennik
Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS
  • Sushi-shop banner
  • Sushi-profi banner

Zasady wysyłki

Wysyłka i zwroty

  1. Dostawa
    Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem firm kurierskich Pocztex i DPD lub InPost Paczkomaty24.
    • Dostawa kurierem na terytorium Polski
      • Usługa Kurier Inpost - koszt dostawy wynosi 12,50 zł.
      • Usługa Kurier Inpost za pobraniem - koszt dostawy wynosi 14,50 zł.
      • Usługa Kurier 48 - koszt dostawy wynosi 22,50 zł.
      • Usługa Kurier 48 za pobraniem - koszt dostawy wynosi 25,00 zł.
      • Usługa Kurier DPD - koszt dostawy wynosi 18,00 zł.
      • Usługa Kurier DPD pobranie - koszt dostawy wynosi 21,00 zł.
      • Dostawca firmy kurierskiej zostawia przesyłkę osobie znajdującej się pod adresem wskazanym przez Klienta.
      • Dostawca nie ma możliwości weryfikacji danych osobowych odbiorcy przesyłki.
      • Displex.pl nie ponosi odpowiedzialności za doręczenie zamówienia do rąk własnych Klienta.
    • Dostawa Inpost Paczkomaty na terytorium Polski
      Koszt dostawy wynosi 11 zł .
    • Dostawa Poczta Polska Odbiór w punkcie
      Koszt dostawy wynosi 18,50 zł.
    • Dostawa UPS na terytorium Unii
    • Nieobecność Klienta
      W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego (w trakcie składania zamówienia) adresem dostawy, pracownik firmy kurierskiej pozostawi awizo. Kurier podejmie trzykrotną próbę dostarczenia przesyłki, po czym zostanie ona odesłana do displex.pl. Displex.pl nie ponosi odpowiedzialności za utrudnienia doręczenia przesyłki leżące po stronie Klienta. Spróbujemy wysłać przesyłkę ponownie po wyeliminowaniu przeszkód uniemożliwiających dostarczenie zamówienia. Displex.pl nie ponosi odpowiedzialności za działania pracownika firmy kurierskiej przy doręczeniu przez niego zamówienia Klientowi.
    • Odmowa przyjęcia zamówienia
      Nieuzasadniona odmowa przyjęcia zamówienia przez Klienta traktowana jest jako naruszenie zasad niniejszego regulaminu. Niekompletność zamówienia nie może być powodem odmowy przyjęcia zamówienia.

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu